پرسشگر: Georgeprinc

تاریخ: چهارشنبه, 30 تیر 1395 06:05

وضعیت: پاسخ داده شده

سلام خسته نباشید..اقای دکتر من صورتم چربه دکتر رفتم بهم تری اکنل اون و داد و جوشای زیرپوستیم اومدن بیرون و خوب شدن ولی قرمزی اون جوشایی ک بیرون اومده خوب نشده وعایا تا دوماه ک استفاده کنم این پماد و صابون دترون رو خوب میشه قرمزی؟؟من چیکار کنم ؟

تاریخ جواب: یکشنبه, 24 تیر 1403 08:16

خانم فاطمه سلام

در روزهاي اول استفاده از داروهاي ضد جوش قرمزي و زياد شدن موقت جوشها ديده مي شود كه با ادامه مصرف دارو برطرف مي شود

توصيه ميكنم كه مصرف داروهايتان را ادامه بدهيد

 

دوست عزیز و گرامی من

زمان بهترین و ارزشمندترین هدیه ای است كه می توان به كسی ارزانی داشت.هنگامی كه برای كسی وقت می گذاریم، قسمتی از زندگی خود را به او میدهیم كه باز پس گرفته نمی شود . باعث خوشحالی و افتخار من است كه برای عزیزی مثل شما وقت می گذارم و امیدوارم كه با راهنماییهای اساتید این رشته واظهار نظر شما عزیزان این سایت آموزشی پر بارتر گردد.

اطلاعات تماس